dimecres, 26 de març del 2008

CREATIUS

Recordo que, ara fa un any, em vaig ben deixar engatussar per formar part de l’equip de creatius de la Pasqua. En Xavi Loza va fer un avís al Casal Loiola recomanant-nos a tots els presents de formar part d’aquella comissió que “treballava poc i s’enduia tot el mèrit”. Aquestes varen ser les seves paraules exactes. Innocent de mi que m’ho vaig creure i, ben il·lusionada, me li vaig ben oferir. Ara que ho penso, crec que vaig ser l’única. Per algun motiu devia ser...!

I és que tenia una borrosa imatge de la Txaro protagonitzant un teatrillo de “Darrera Estació Esperança” i a mi em feia il·lusió participar de quelcom similar. Aprendre’m un guió i tal... Però no, aviat me’n vaig fer el càrrec de què els creatius no eren mers actors, sinó impulsors d’aquelles activitats comunes més lúdiques i visuals de la Pasqua. La feina: escriure guions, elaborar anuncis publicitaris, gravar una sèrie a l’estil càmera cafè, pensar en adaptacions de “Caiga quien Caiga”... Apassionant, cert, TOT I QUE ESGOTADOR, eh Loza?! Però entrar a formar part de creatius va donar sentit als meus estudis de comunicació audiovisual, em sentia realitzada al poder donar quelcom de mi (unes simples idees ja eren benvingudes) i, tot plegat, va donar un nou rumb a la meva vida.

Després de la Pasqua’07 Desmarca’t va venir l’Aplec de l’Esperit. Després la creació del magazine digital tskv.cat. I, recentment, una nova Pasqua’08: Domèstic. Cada nou projecte afrontat amb ganes, no podia ser menys treballant amb un equipàs tant fabulós! Tot de records, il·lusions i satisfaccions que ara s’acumulen a la motxilla de la vida. Ara tinc més ganes que mai de tirar endavant nous reptes, de donar-me als altres en el que bonament puc, de donar a conèixer el missatge de Jesús amb nous mitjans... Si, això és el que intentem fer els creatius... A part de donar guerra, és clar. Perquè... qui ha entès els “Festucs”?


Sara Galceran.

3 comentaris:

Blanca Salinas Roca ha dit...

eI... Jo he entès els festucs? Per què serà?



la peluca verda

Yuri ha dit...

Jo també els he entès !

Anònim ha dit...

ei!

Sara t'haviem d'enganyar d'alguna manera, no??

a més, si ens ho passem massa bé!!

"treballem poc i ens enduem tot el mèrit". Visca Creatius!!!