dimecres, 4 de febrer del 2009

El final d'una gran experiència

Asseguda en una cadira esperant el moment per embarcar, des de l’aeroport de Brussel•les, les imatges em van passant pel cap, les imatges dels moments viscuts durant aquests 6 mesos. Com m’he sentit? Què he après? Què ha significat per mi aquesta estada? Què m’espera ara quan torni a Barcelona i a Lleida? ...


Ara bé per davant de totes aquestes preguntes i plantejaments està el sentiment de satisfacció i alegria d’haver pogut tenir l’oportunitat de fer una estada en el departament d’Investigació i Desenvolupament de la Coca-Cola i sobre tot d’haver pogut conèixer les companyes de Cal Stevin (lloc on he estat vivint). Aquest sentiment d’haver aprofitat i haver tret suc a aquests mesos és prou gran... com per tenir nostàlgia i pena tot i que sí enyorança prematura de la meva vida a Brussel•les.



Podria compartir amb vosaltres quantitat d’anècdotes curioses i divertides fruit de la pluralitat i diversitat de gent en la capital europea però això ho podem deixar per quan compartim una bona tassa de xocolata amb xurros (mmmm). Així que voldria simplement transmetre-us una pregària:

http://www.catho-bruxelles.be/La-Madeleine-Jette.html (un cant) que vaig sentir en unes de les misses que vaig anar. Bàsicament anava a Sta. Magdalena (al centre) o bé a una altra parròquia prop de casa (Sagrat Cor). Intentava assistir a misses en francès o anglès tot i que de vegades no hi havia més remei que sentir-les (no seguir-les...) en flamenc. I la veritat no és fàcil ... i a més s’ha d’afegir que alguns dels ritus que seguim no es segueixen pas arreu, així que la meva cara de perduda era força comuna.


I bé, ara que ja gairebé estic embarcada i en direcció Lleida, s’apropa el moment en que reprendré el paper com a monitora de l’esplai i acabaré la carrera. Així que... fins b
en aviat! I fins la propera aventura!!!!!!

Blanca Salinas

1 comentari:

Txaro ha dit...

Que waaai!! misses en francès!!! segur que deu sonar súper "diví"... jajajaa. M'alegro que t'enduguis tants bons records!!!