dissabte, 19 de setembre del 2009

ÚLTIMS VOTS del MARC VILARASSAU

Estimats amics i amigues,

Tinc l’alegria de comunicar-vos que faré els últims vots a la Companyia de Jesús el proper dissabte 26 de setembre, a les 20:30h a la Parròquia Sant Ignasi de Lleida.

La història va començar formalment el dia 1 d’octubre de 1990 amb la meva entrada al noviciat dels jesuïtes, aleshores a Saragossa. Han passat 19 anys i no sabeu la quantitat d’agraïment que he anat acumulant durant tot aquest temps com a jesuïta. Ara la Companyia em convida a fer el pas definitiu i jo em sento profundament afortunat de continuar aquesta història en aquesta família.

Volia que ho sabéssiu perquè em tingueu present en el vostre pensament i en la vostra pregària, en el cas que no pugueu ser físicament presents de la celebració.


Marc Vilarassau Alsina, sj