dissabte, 30 d’octubre del 2010

CONFIRMACIÓ: CLARA

Qui ets?

Sóc la Clara Revés Freixa. Tinc disset anys i estudio segon de batxillerat al institut IES Ronda, fins a quart de la ESO vaig anar al Col·legi Claver. És el segon any que m’estic preparant la confirmació. En el meu temps lliure m’agrada practicar esport i sortir amb els amics i les amigues.


Perquè vas decidir confirmar-te?

Vaig decidir fer la confirmació perquè els meus pares m’ho van proposar. La meva família és cristiana i jo fent la confirmació vull seguir la mateixa fe.


Explica'ns algún moment/experiència/dinàmica que t'hagi agradat d'aquest temps de confirmació.

Un moment que em va agradar va ser l’any passat quan ens vam reunir el grup de confirmació i de post-confirmació. Ja que ens vam poder conèixer millor i compartir experiències.