divendres, 3 d’abril del 2009

Avui, tenim una cita!

Estimat...

La teva última carta em va agradar molt. M'alegro de que pensis i comptis amb mi. Aprenc molt de tot el que m'expliques i em sento més a prop teu. M'agradaria rebre notícies teves més sovint però entenc que deus estar enfeinat i quan arribes a casa... massa cansat per posar-t'hi. T'agraeixo molt tot el que fas cada dia i estic segur que creixeran molts fruits del teu esforç. No t'oblidis que jo estaré aquí, esperant-te.

T'escric de nou perquè he vist una bona oportunitat per retrobar-nos i xerrar una estoneta,... he trobat un forat a la meva agenda, aquest divendres, i per això hem decidit de fer una Festa Grossa amb uns quants més que tu coneixes i que de ben segur que s'alegren de veure't... he pensat que potser t'hi vols afegir. Ja saps, si t'animes estarem a la Parròquia a partir de les 20h. Espero que ens veiem allà!

Una abraçada,


Jesús de Natzaret.










Ps. Ah, per cert, el Pare també hi serà!


--------------------------------------------------------------------------------


Avui dia 3 d'abril
a les 20h

MISSA JOVE!!
(dels Joves i per als Joves)

Hi aniran grups de confirmació, postconfirmació, joves universitaris,
postuniversitaris, joves professionals, monitors i joves sense grup... i tu? t'hi apuntes?