dimecres, 13 de gener del 2010

Nadales pels avis

El passat dia 2 de gener vam anar uns quants joves de la Parròquia a passar la tarda cantant Nadales amb els avis de la residència Myces de Lleida i aquesta va ser la conversa que vaig sentir quan de manera discreta passava al costat de d’unes àvies:

- El meu marit de jove també tocava la guitarra, aquests nois ho feien força bé oi Antonieta?

- Doncs sí Paquita, m’ha agradat molt la de Fum fum fum.

- Home clar que t’ha agradat perquè podies tocar els cascabells…

- Sí goita que me’ls han donat i gairebé no sabia què fer-ne jo… ai pobra de mi.

- Doncs la Sra. Luisa ben bé que li ficava ritme eh...

- Ai sí´.

- Apa aviam si hi ha pica pica ara, i fins la pròxima que no estaria malament que tornessin, i els de la tuna també.

- Mira Paquita crec que haurien de tornar abans que l’any vinent.

Jo anava darrera seu ... i se’m va possar la gallina de pell!

Fins l’any vinent!

Blanca Salinas