dimarts, 22 de desembre del 2009

El pessebre de la Parro ja està a la Pedrera del Pi (Poblet)

El passat dia 20 de desembre ens vam aplegar alguns joves de la Parròquia per anar a portar el pessebre més biodegradable que us pugueu imaginar.

9:00h: Quedada a la Parròquia per anar a agafar l’autobús. Ens refugiàrem a l’interior perquè el fred era glaçant (les previsions meteorològiques ja ens havien previngut).

9:30h: Agafem un autobús que ens havia de portar a Poblet tot i que semblava que ni el propi conductor coneixia la parada.

10:45h: Inici de la caminadeta. Poc a poc vam anar entrant en calor gràcies al Solet que feia més agradable el caminar. Durant la caminada vam anar xerrant de temes diversos com ara el super partit “U.E. Esplai vs. F.C. Jovenívols”que properament se celebrarà, a més de poder conèixer el germà de la Sara Rodríguez que ha vingut de Mèxic a passar uns mesos.
13:00h: El camí estava nevadet i no semblava gaire ben definida la nostra ruta a causa d’un despropòsit del GPS però tot i així, després d’una parada tècnica per esmorzar, vam deixar el pessebre en un lloc rocós i poc accessible (tot i que molt visible). Vam llegir una bonica pregària i vam desfer el camí. Llavors, va ser quan ens va sorpendre a pocs metres de la Pedrera del Pi un grup d’escoltes que també havia anat a deixar el pessebre (just en el lloc on nosaltres havíem pensat inicialment… sort que vam caminar cap al lloc rocós!!!!).

14:30h: Vam arribar a l’Espluga de Francolí per dinar en una plaça ben assolellada. Els menús van ser a base d’entrepans, Ruffles Jamón Jamón, caldo de pollastre calent, un gran assortiment de torrons, Ferrero Rocher, més torrons i fins i tot gominoles!!

16:03: Després de dinar i de travessar el poble vam arribar a l’estació per agafar el tren. Alguns van optar per fer una migdiada i els altres ens vam passar l’estona xerrant altre cop de l’esdeveniment nadalenc per excel•lència (Sí, exacte!! Del partit d’Esplai vs. Jovenívols).

17:00: A l’arribada a Lleida vam acomiadar-nos entre abraçades i rialles destacant que malgrat el fred glaçant que pronosticaven, el dia havia sigut prou bonic i agradable.

Esperem que a la propera us animeu a venir!

BON NADAL!

Anònim ha dit...

Aspactacular! Com m'hagués agradat anar-hi! La propera hi aniré segur.

no ho he pogut evitar i us he piratejat aquest pessebre deliciós: el tinc de fons de pantalla!em feu una mica d'enveja, estic segura de lo bé que us ho passeu, felicitats!