dimecres, 8 de maig del 2013

Diada de Sant Jordi 2013


Aquest any per la diada de Sant Jordi va ser molt emocionant i una experiència inoblidable. Ara us explicaré el perquè:

Tot va començar el dilluns a la tarda quan a les 19:30 vaig anar a ajudar a muntar les roses a la parròquia. La feina era delicada, però els monitors de l’Esplai i Jovenívols van idear una “cadena de muntatge” on tots vam ficar el nostre granet de sorra per desenvolupar-se correctament la rosa amb una espiga, el seu embolcall i finalment no podia faltar el llaç amb la bandera de Catalunya. Fins les 21:30 vaig estar ajudant a preparar les roses que vendríem amb tota la il·lusió el dia del patró de Catalunya. Crec recordar que vam preparar 500 roses per vendre.

El dimarts a les 7:30 vaig anar a ajudar a muntar la paradeta de roses a la cantonada de la plaça espanya. Quan estàvem muntant la paradeta ja vam vendre la primera rosa, jo vaig anar a l’escola content ja què havia contribuït una mica al projecte de vendre roses de la parròquia.

A les 12.45 quan vaig sortir de Maristes corrent vaig anar a veure com anava la venda i em vaig afegir a ajudar-los. Amb mi va venir un amic de l’escola, a tots dos ens agrada la màgia, vam fem trucs de màgia per divertir a la gent que venia a comprar roses o a mirar què passava, així com també vam divertir a la gent que ens mirava des de la cafeteria.

A la tarda, després de l’escola a les 17:15 h sols quedava per vendre 3 roses. Ho sigui tot un èxit. A més la rosa de la parro que li vaig comprar a la meva mare ha durat més que un altra que li van regalar.

És una experiència molt enriquidora que l’any vinent tornaré a col·laborar.


Adrià Codina Ferrer