divendres, 25 d’abril del 2008

La MeVa CaRta De PReSeNtaCio

Hola, me llamo Aina y hace 4 dias que no bebo...

Es broma!

LA Txaro em va recomanar que escrigues alguna coseta, ja que tot i que molts de vosltres ja me coneixeu hi ha gent que encara no.

Doncs bé, em dic Aina. Actualment estudio 2on d'infermeria a la UdL i sóc encarregada al Telepizza ( de ahi la foto, es el dia de Carnaval a les 3 del matí, havia de tancar la botiga i estava morta, així que em va donar per fer una mica el tonto... ;p)


La meva relació amb la Parroquia?


Uff! Basicament els meus pares porten allí des dels 15 anys ( a més son els que van començar tot aquest moviment dels Joves, així que els hi estic molt agraïda! ). Jo he nascut allí. Fa 20 anys que la Parro es la meva segona casa. I no recordo la meva primera vegada. Tinc records del primer any de catequesi ( tenia 6 anyets ), dels meus monitors de l'Esplai ( Blanca Aixala, Ferran, Miqui, MAite, Xavi de la Fuente, entre molts altres! ), els dos anys patilleros de SIEC ( nomes erem 6 persones!! I amb el Santi de monitor!! ), Jovenivols ( MArta, Victor, Samu, MAria... os di mucho el coñazo? ) I el millor de tots, quan van venir una nit d'estiu a casa meva els monitors de l'esplai i em van dir si volia entrar de premonitora... Em vaig sentir supercontenta! Tenia moltíssimes agnes, sobretot de poder fer alguna cosa mes que no fos anar "d'alumna", volia cooperar, donar lo maxim de mi, fer que els nens s'endiguessin tants bons records com jo de la seva infancia, i a més que volguessin seguir caminant per la parroquia amb les mateixes ganes que hi tinc jo...

Bé, evidentment era un somni, tot i que espero que durant el temps que he estat monitora de l'Esplai hagi deixat almenys una petita marca en la vida d'algun nen.

I ara us preguntareu, aaahhh molt be, pero i ara? ara que fas? On ets?

Doncs bé, actualment em trobo formant part del grup dels Sense Grup. Estic una mica de bolet alli al mig, no tinc cap responsabilitat, ni cap objectiu que complir, ni activitats que planificar. Pero espero que no duri gaire mes temps, ja que el mono de parroquia comença a ser ja una mica insuportable... Per sort formaré part de la COmissió de Joves i us prometo que m'hi esforçaré al màxim per fer que la parroquia us doni tants bons records com els que tinc jo!

En fi, espero que no us hagi estat gaire rollo llegir tot això i q us animeu a escriure!

Un petonet,


Aina Sans.

4 comentaris:

Txaro ha dit...

Patxaina!! tu si ke casi me haces llorar!! què waaaai!! Segur que has deixat moltes marques en els nens (no físiques, espero!jeje) i especialment en els no tan nens (les monitores i monitors!). Mercis per l'escrit... has iniciat una nova secció que té molt bona pinta!!!!

Per cert! saps que el sorribes fa una peli?

Unknown ha dit...

Ainaaaaaaaaaaaaaaaaaa

andrea ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
andrea ha dit...

ai... que se'm borraaa



guapa més que guapaaaa!!

;)