dilluns, 25 d’octubre del 2010

ADÁN PULIDO

Adán Pulido
Grup de Postconfirmació


Ara mateix... estava pensant quin rotllo de dia que m'espera...fins que una petita trucada m'ha començat a alegrar el dia!
Sempre tinc la mania de.... planificar totes les coses que em passaran durant el dia deixant una petita estoneta diària a les improvitzacions típiques que ens guarda la vida.
Entre Déu i jo... hi ha unes certes pautes que fan que la nostra relació vagi estupendament bé!
No soporto... aixecar-me i no recordar el que estava somiant!
Si del món tots els desitjos en pogués triar un de sol... doncs ara mateix i sincerament li donaria aquest desig a una altra persona amb més urgències de desitjos perquè al estar pensant 15 min en un desig i no trobar-n'hi cap que realment em fes totalment feliç, m'he adonat que el meu millor desig: "Ser feliç" ja està complert i com em guardi aquest desig, potser no m'enrecordo mai més (perquè ja sóc aixi de despistat...) i seria una total llàstima que ningú el pugués aprofitar.