divendres, 22 d’octubre del 2010

PILAR AGUSTIN

Pilar Agustin
Jove de la Parròquia


Ara mateix... em trobo assentada davant de l'ordinador contestant els missatges que m'han enviat per felicitar el sant i felicitant a totes les Pilar que conec.
Sempre tinc la mania de... mirar el correu electrónic continuament per veure si he rebut algun mail nou i puc contestar el més ràpid possible.
Entre Déu i jo... hi ha dies de tot, pero en general sé que m'ajuda a tirar endavant en el dia a dia.
No soporto... les vegades en que no puc fer res per millorar la situació de persones del meu voltant i les lleis injustes que no deixen a les persones fer allò que desitjen.
Si del món tots els desitjos en pogués triar un de sol... diuen que si expliques un desig no s'acompleix... millor ho poso en mans de Déu.