dijous, 18 de novembre del 2010

QUÈ N'OPINEN ELS NENS DE CATEQUESI?


Sempre que entrem a la parròquia, és indubtable no pensar que cada dia és una parròquia diferent. Sempre hi ha novetats: noves persones, noves converses, noves decoracions,…i per tant, sempre ens ve al cap aquelles grans decisions i actes que entre tots hem anat decidint i modificant per tal que la nostra parròquia sigui un espai ben acollidor i que és fruit del nostre treball diari.

No obstant, molts cops si ens parem a escoltar, només sentim veus de joves i adults i malauradament, no ens parem a escoltar la veu dels nens que són el futur de la nostra parròquia i que sens dubte, tenen els seus desitjos, queixes i curiositats que des de l’equip de catequesi considerem que s’han de fer saber i més entre tots aquells qui treballem amb ells diàriament.

Per aquest motiu, hem decidit aportar el nostre petit gra de blat i posar una miqueta de la vida a la parròquia de la nostra petita cantera: els nens de la catequesi d’infants. Ells són en Roc, en Pere, la Cristina, la Jana, l’Eudald i la Laura que ens ajuden a descobrir una miqueta més el sentit que té per ells la parròquia, ells mateixos i sobretot Jesús mitjançant una sèrie de preguntes que anirem desvetllant poc a poc. I avui us deixem amb la primera pregunta!!!!

1. QUÈ TAL HAN ANAT ELS PRIMERS DIES DE CATEQUESI?

-Genial! M’ho passo molt bé
-És un lloc molt agradable i m’agrada molt.
-Molt bé si ho comparem amb el “cole”
-Molt bé però de vegades una mica molesta quan alguns fan la guitza i no deixen treballar.
-Bé, m’han acollit molt bé i estic molt contenta.
-Molts cops em fa mandra perquè vinc del “cole” cansada oerò sé que m’ho passaré molt bé.