dimarts, 9 de novembre del 2010

SARA GALCERAN


Sara Galceran
Jove de la Parròquia


Ara mateix... sóc una persona infinitament feliç. Tinc un marit fabulós, una família i uns amics genials, i una feina que m'encanta. Em sento molt afortunada.
Sempre tinc la mania de... obrir l'ordinador a l'arribar a casa o a la feina. No pot passar un dia sense que consulti el mail o facebook, en sóc addicta. Argh!
Entre Déu i jo... hi ha una relació estranya. Me l'estimo però a la vegada li qüestiono tantes coses! Espero que, aquest any que començaré els exercisis en la vida ordinària per primer cop, el vagi entenent millor.
No soporto... la mala educació. Pot ser que sigui deformació professional. Sóc mestra i em sento amb l'obligació d'educar! Quan vaig pels ferrocarrils i veig nens cridant, contestant malament o posant els peus sobre els seients, m'he de mossegar per no dir-los-hi res. Els hi pegaria cada sermó!!! Pobrets... ;-)
Si del món tots els desitjos en pogués triar un de sol... demanaria l'erradicació del patiment.