dijous, 25 de novembre del 2010

QUÈ N'OPINEN ELS NENS DE CATEQUESI?


SI ET TROBESSIS A JESÚS DAVANT TEU, QUÈ FARIES?

Li preguntaria com és que ha vingut.
Em quedaria molt sorprés però després l’invitaria a casa a jugar.
El convidaria a dinar
Li diria hola i després li regalaria les meves 2 joguines preferides i perquè és Jesús que sino…no li donaria.
Li preguntaria com és el cel i què tal s’hi viu allà..
Parlaria amb ell perquè m’expliqués històries seves


EXPLICA'NS UNA BONA ACCIÓ EN QUE T'HAGIS SENTIT MOLT BÉ AMB TU MATEIX/A.

Quan faig l’aniversari i puc invitar als amics.
Quan no em fiquen un negatiu, i la mare em felicita perquè el professor li diu que m’he portat bé a classe.
Quan el professor li va dir a la meva mare que ja podia escriure en boli- ( Només poden els nens que fan bona lletra)
Quan vaig anar a París i vaig ajudar a la familia a passar-s’ho molt bé.
Quan vaig ajudar a la meva cosina a la piscina que s’havia fet mal.
Quan el meu germà va fer la comunió, el vaig animar i felicitar i em va donar les gràcies.


Moltes gràcies,
Equip de catequistes.